ראשי » עיצוב הבית » טיפים לתאורה מתאימה לחדר האמבטיה

טיפים לתאורה מתאימה לחדר האמבטיה

החלטתם שעכשיו זה הזמן המושלם לעשות שינוי בחדר הרחצה שלכם? אתם בוחרים עבורו רהיטים חדשים ואפילו מקלחון חדש? אם כך, חשוב שתדעו: אם אתם כבר מעצבים את חדר האמבטיה מחדש, גם התאורה חשובה. למעשה, אם יש חדר שבו אנחנו רוצים תאורה איכותית והולמת, זה חדר הרחצה שלנו. לכן נשאלת השאלה: איך בוחרים את התאורה הטובה ביותר לאמבטיה? הכתבה שלפניכם כוללת טיפים חשובים שיעזרו לכם לצלוח את האתגר הזה בקלות.

טיפים לתאורה מתאימה לחדר האמבטיה
בתמונה: חדר רחצה מואר ומפנק

שלבו תאורה עמידה בחלל של חדר האמבטיה

חדר האמבטיה מביא איתו מספר אתגרים לא פשוטים. לא פעם אנחנו רואים שאפילו בבתים גדולים, חדר האמבטיה יחסית קטן. מדובר על חדר שיש בו מים והרבה לחות. לכן נשאלת השאלה: איזה גופי תאורה יכולים להתאים לחדר הזה? בעוד שבבחירת תאורה לסלון הלחות לא מהווה שיקול, כאן זה לא כך. לכן, בבואכם לבחור תאורה לאמבטיה, שימו לב היטב מאיזה חומרים היא עשויה. תאורה עמידה היא כזו שתוכלו ליהנות ממנה גם בעוד כמה שנים טובות. אתם לא באמת רוצים לגלות, למשל, שגופי התאורה נהרסו בגלל הלחות או המים. לכן יש טעם להתייחס לנקודה הזאת. בנוסף, רצוי לבחון את העיצוב הכללי של חדר הרחצה. האם בחרתם עבורו ריהוט מודרני? במידה וכן, כמובן שגם התאורה שתבחרו עבור החדר הזה צריכה להיות בהתאם. בנוסף לכל אלה, אם יש אור טבעי שנכנס לחדר הרחצה שלכם, תנו לו להיכנס. אור טבעי תמיד יכול לגרום לחדר להיראות מואר ונעים יותר, כך שרצוי לקחת גם את הנקודה הזאת בחשבון.

הדרך הנכונה להתקין תאורה בחלל כמו חדר האמבטיה

אחרי שתבחרו את התאורה הנכונה עבור חדר האמבטיה שלכם, תצטרכו גם להתקין אותה. בהקשר הזה כדאי לשים לב למקצועיות. אם כבר השקעתם ובחרתם את התאורה הנכונה, כדאי יהיה גם להתקין אותה כמו שצריך. לכן, אפילו אם לרוב אתם נוהגים לעשות עבודות שונות של תיקונים בבית לבד, התקנת תאורה זה משהו אחר. אם המטרה שלכם היא להתקין תאורה בחדר האמבטיה וליהנות ממנה לאורך שנים, פנו אל המומחים. למעשה, כבר בעת רכישת התאורה עבור חדר האמבטיה, תוכלו להזמין שירותי התקנה. לא אחת החנויות שמוכרות גופי תאורה מציעות גם שירותי התקנה. אומנם זה יעלה לכם עוד קצת כסף, אבל זה שווה את ההשקעה. כך תוכלו להיות בטוחים לא רק שחדר הרחצה מואר, אלא גם תיהנו מהידיעה שהתאורה מותקנת היטב.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת לתאורה לאמבטיה? השאירו פרטים

אל תשכחו לשלב תאורה שימושית בחדר הרחצה שלכם

נקודה נוספת שחשוב לזכור, היא שלתאורה יש תפקידים שונים. מצד אחד, צריכה להיות בחדר הרחצה תאורה כללית שתאיר את החדר כולו. מצד שני, צריכה להיות לכם בחדר הזה גם תאורה נקודתית. פעולות שונות שאנחנו מבצעים בכל יום בחדר הרחצה דורשות תאורה נקודתית וספציפית. לכן, בבואכם לבחור את התאורה הנכונה, קחו זאת בחשבון. אם יהיו לכם מספר סוגים של תאורה, תוכלו ל היות בטוחים שאתם רואים הכול מכל מקום. בנוסף, יש להחליט איפה בדיוק בתוך חדר החרצה אתם מתקינים את גופי התאורה. חשוב שהם יהיו רחוקים ממקורות המים, אך חשוב שהם יוכלו למלא את ייעודם ולהאיר. לכן, אם יש לכם אפשרות להתייעץ עם מעצבי פנים מומחים, אל תהססו לעשות זאת. אנשי מקצוע שעובדים בתחום הזה יוכלו לעזור לכם בצורה מושלמת. הם יסייעו לכם להבין איזו תאורה תתאים לחדר האמבטיה שלכם. בצורה כזאת תיהנו מתוצאה נעימה ומחדר אמבטיה שתמיד יהיו בו מספיק אור.