ראשי » עיצוב הבית » עיצוב דירות מגורים בתל אביב- למה כדאי לשים לב?

עיצוב דירות מגורים בתל אביב- למה כדאי לשים לב?

תל אביב היא העיר שהרבה אנשים בארץ רוצים לגור בה. הרבה מאוד צעירים רוצים לעבור לגור בתל אביב בגלל חיי התרבות והלילה העשירים שיש בה. רוב הדירות שניתן לשכור בעיר תל אביב הן קטנות וישנות. כאשר אנחנו עוברים לגור בעיר אנחנו צריכים להיות יצירתיים בדרך שבה אנחנו מעצבים את הדירה שלנו. קודם כל קיים הבדל האם אנחנו עוברים לגור בדירת שותפים ואז יש לנו רק חדר אחד לעצב. או האם אנחנו עוברים לגור בדירה קטנה לבד. החוכמה בעיצוב דירות מגורים בתל אביב היא להשקיע בעיצוב כך שהדירה תתאים לנו באופן אישי במינימום השקעה כספית. כלומר שיהיה מקסימום קלאס באפס השקעה (ומאמץ).

למה חשוב לשים לב בעיצוב דירה קטנה?

כאשר אנחנו מעצבים דירה קטנה אנחנו צריכים לשים לב טוב מאוד איזה רהיטים אנחנו בוחרים להכניס אליה. תמיד טוב יותר בדירות קטנות לעשות שימוש בפריטי ריהוט שהשימוש שלהם הוא רב תכליתי. כלומר, עדיף לקנות ספה שהיא גם מיטה, מיטה שיש בה מקומות אחסון וארון שיש בו גם ספרייה.

רוצים לקבל הצעת מחיר לעיצוב הדירה שלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם

טיפים ועצות לעיצוב דירה שכורה

מעצבת פנים בתל אביב תוכל לסייע לנו לעצב דירה שכורה כך שנרגיש בה בבית מבלי שנצטרך לשבור קירות או להוציא כסף רב. יש הרבה טיפים ועצות שיכולים לסייע בעיצוב דירה קטנה. ואם נשים לב לטיפים אלו עיצוב הדירה שלנו יהיה נעים יותר ונוכל להרגיש בה יותר בבית. והנה לכם 4 טיפים שישדרגו לכם את העיצוב:

  1. מומלץ בעיצוב דירה קטנה לבחור צבעים רכים ובהירים שיתנו אשליה של חלל גדול יותר.
  2. מומלץ לעשות שימוש בהרבה מראות שיגדילו את החלל ויהפכו אותו "למרווח יותר".
  3. כאשר אנחנו מעצבים את הדירה אנחנו צריכים לבחור פריטי ריהוט שהם לא כבדים או מסורבלים במראה שלהם.
  4. שימוש בחומרים טבעיים כמו עץ, במבוק או זכוכית

איך לעצב דירה למשפחה עם ילדים?

אחד האתגרים הגדולים ביותר בעיצוב דירה קטנה בתל אביב, הוא לעצב דירה למשפחה עם ילדים. בעיצוב דירה קטנה עם ילדים צריך לקחת בחשבון את גיל הילדים. וגם את העבודה שאם המגורים בדירה הם לטווח הארוך, העיצוב צריך להיות גם הוא למספר שנים קדימה כאשר הילדים יגדלו. מיקה פרצובסקי היא מעצבת פנים מומלצת בתל אביב. היא יכולה לסייע לכם בעיצוב דירה למשפחה שתתאים לצרכים האישיים שלכם כמשפחה. כאשר אנחנו מעצבים דירה קטנה למשפחה שלנו חשוב לשים לב שיהיו מצד אחד מרחבי חיים בדירה. שהם יהיו משותפים (למשל הסלון). ושמצד שני יהיו גם חללי מגורים פרטיים יותר (חדר הורים וחדר לילדים). אם יש לנו שני ילדים לפחות והם חולקים ביחד את החדר שלהם – חשוב לתת לכל ילד תחושה של פרטיות בחדר. אפילו בדמות מיטה משלו או אם אין מקום למיטה מלבד למיטת קומתיים לדאוג שלכל ילד תהיה מגירה פרטית בארון שהיא רק שלו.

עיצוב דירה לפני מעבר מגורים בה – איך עושים זאת נכון?

תמיד עדיף, לעצב דירה לפני המעבר אליה ולא בזמן שאנחנו גרים בה. בעיקר בשביל שנוכל להיכנס לבית מוכן ונקי. כאשר אנחנו רוצים לעצב את הדירה שלנו באופן שיהיה לנו נעים אנחנו צריכים לתכנן זאת. תוכנית עיצובית שמעצבת פנים כמו מיקה פרצובסקי תכין לפנים הדירה שלנו תסייע לנו להפוך אותה למקום מגורים נעים יותר. חשוב שכלל פירטי העיצוב השונים בדירה החל מפריטי הטקסטיל והקישוט ועד הווילונות על החלונות. הצבע על הקירות והרהיטים בחדרים השונים ישלימו אחד את השני ויהיו מאוזנים והרמוניים אחד עם השני.